فریب بزرگ
فریب بزرگ
باید طوری دیگر نگریست

ســـلام

امروزه همانطور که میدانیم تلویزیون جایگاه بسیار مهمی در زندگی انسان از تفریح و گذراندن اوقات بیکاری گرفته تا آموزش و اطلاع رسانی دارد.
بنابر تحقیقات روانشناسان انسان امروز چنان در برابر این ابزار ، تلقین پذیر گشته که آنچه را که از برنامه های آن بصورت مستقیم دریافت میکند را بدون کوچکترین مقاومتی قبول کرده و حتی به آن استناد میکند ، البته تلویزیونهایی را که در راستای روحیات خود انتخاب کرده .
و امـــــــــــــــا آنچه که بصورت پیام پنهان از پس زمینه برنامه ها به ناخودآگاه بیـــننده تزریق میگردد بصورتی خزنده و مداوم کار خود را خواهد کرد .
متاسفانه در جامعه ما نیز اکثریت بزرگی از مخاطبان این رسانه ، فقط تلویزیونی را که در موازات با شخصیت و روحیه خود میدانند انتخاب کرده و بدون کوچکــــترین دغدغه ای خود را به آن میسپارند در حالی که از تجزیه و تحلیل آنچه دریافت میکنند بسیار عاجـــــزند ، و حالا آنچه گذشت را در مورد مخاطبانی در نظر میگیریم که هنوز به رشد کامل تفکر انتزاعی نیز نرسیده اند ، کودکـــــــانمان  ، که خیلی راحت آنها را در معرض این برنامه ها قرار میدهیم و ....
میخواهیم در این وبلاگ این موضوع و موارد مرتبط را باهم بررسی نماییم / پیشاپیش نیز از بازدید کنندگان و دوستانی که نظر میگذارند نهایت تقدیر و تشکر را دارم


www.selcukadam@chmail.ir ایمیل مدیر وبلاگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, توسط secad